Оголошується конкурс на зайняття вакантних посад фінансово-економічного відділу Верхівцевської міської ради
Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах місцевого самоврядування» Верхівцевська міська рада повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування фінансово-економічного відділу Верхівцевської міської ради:
- начальника відділу - 1 шт.од.
- головного бухгалтера - 1 шт.од.
- спеціаліста 1 категорії - 2 шт.од.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів
- громадянство України;
- вища освіта відповідного (економічного/фінансового) професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років - для кандидатів на посаду начальника відділу та не менше 3 років стажу роботи за спеціальністю для кандидатів на зайняття інших посад;
- володіння державною мовою;
- знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування та у сфері економіки, фінансів;
- вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами: (АІС – місцеві бюджети, М.E.D.О.C., ІС-ПРО), в системі ПРОЗОРО, Е-data;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства у сфері бюджету та фінансів.
Термін подання документів – 30 днів з дня публікації оголошення на офіційному сайті міської ради, до 06.02.2021 року. Конкурс відбудеться 8 лютого 2021 року.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи :
- Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- Заповнену Особову картку ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
- Копії документів про освіту (з додатком), підвищення кваліфікації;
- Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається на офіційному сайті НАЗК);
- Копію паспорта;
- Копію військового квітка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- Копію документа про загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) , або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою ( ст. 10 Закону України « Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).
Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за адресою: Верхівцевська міська рада, вул. Центральна, 75, м. Верхівцеве, Дніпропетровська область, 51660, тел. 095-7816777