Про Порядок доступу до публічної інформації в Верхівцевській міській раді.

З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності міської ради, реалізації прав громадян і юридичних осіб на доступ до публічної інформації, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», розроблено Порядок доступу до публічної інформації в Верхівцевській міській раді:

Додаток

до розпорядження

міського голови

від 08.07.2011 р. №36

 

ПОРЯДОК

доступу до публічної інформації в Верхівцевській міській раді

 

1. Загальні положення

1.1. Порядок доступу до публічної інформації в Верхівцевській міській раді (далі – Порядок) регулює питання оприлюднення публічної інформації та забезпечення права заявника (фізичної, юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень) на доступ до публічної інформації, що зберігається в Верхівцевській міській раді.

1.2. Доступ до публічної інформації у Верхівцевській міській раді забезпечується шляхом:

- систематичного і оперативного оприлюднення інформації на інформаційному стенді Верхівцевської міської ради або будь-якими іншими способами;

- надання інформації за запитами на інформацію.

 

2. Оприлюднення публічної інформації, що зберігається в Верхівцевській міській раді.

 

2.1. Оприлюдненню підлягає така інформація, що зберігається в міській раді:

- інформація про міську раду (організаційна структура, повноваження, основні завдання, фінансові ресурси);

- інформація, що була отримана або створена у процесі реалізації міською радою, її виконавчим комітетом, передбаченими законодавчими актами, та яка перебуває у володінні виконавчого апарату міської ради;

- нормативно-правові та інші акти (крім внутрішньо-організаційних), прийняті міською радою, проекти рішень міської ради, що підлягають обговоренню;

- перелік послуг, що надаються міською радою, умови їх отримання;

- порядок доступу до публічної інформації;

- порядок денний засідань міської ради;

- інформація про депутатів міської ради та посадових осіб виконавчого апарату міської ради;

- графік прийому громадян керівництвом міської ради;

- перелік підприємств , організацій, установ, які перебувають у сфері управління міської ради.

2.2. Оприлюдненню не підлягають:

- внутрішньо-організаційні документи (резолюції, доповідні, службові, пояснювальні записки, довідки, звіти, інформації, акти, протоколи, матеріали конкурсів, рекомендації, висновки, рецензії та ін.), пов`язані з напрямами діяльності міської ради, процесами розробки та прийняття рішень і розпоряджень;

- розпорядження міського голови, що регламентують діяльність виконавчого апарату міської ради, а також з кадрових питань;

- документи з кадрових питань;

- документи бухгалтерського обліку та звітності.

2.3. Виконавчий апарат міської ради не надає інформацію за запитами, адресованими безпосередньо до депутатів міської ради, а також інформацію, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення її в інший спосіб.

2.4. Оприлюднення публічної інформації.

2.4.1. Інформація, яка підлягає оприлюдненню, розміщується на інформаційному стенді в приміщенні міської ради або будь-якими іншими способами.

2.4.2. Терміни оприлюднення публічної інформації:

- інформація, яка підлягає оприлюдненню, оприлюднюється не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження (прийняття) документа, що містить публічну інформацію;

- проекти нормативно-правових та інших актів оприлюднюються не пізніше ніж за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

 

3. Надання інформації за запитами.

 

3.1. Запит на отримання публічної інформації подається до міської ради на ім`я міського голови в усній або письмовій формі (поштою, факсом, електронною поштою, нарочним) та підлягає в день надходження попередньому розгляду та реєстрації.

3.2. Термін виконання інформаційного запиту становить не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

У разі якщо в запиті заявник зазначає, що запитувана інформація необхідна для захисту життя і свобод громадян, відповідь на запит надається не пізніше 48 годин з дня його отримання. При цьому заявник повинен обґрунтувати вимогу термінового розгляду інформації.

У випадку якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або вимагає пошуку, термін надання відповіді продовжується до 20 робочих днів на підставі доповідної записки виконавця, яка подається протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту, з обґрунтуванням необхідності продовження терміну виконання і одночасним інформуванням заявника.

3.3. Письмовий запит на отримання публічної інформації складається відповідно до форм запитів згідно з додатком 1.

Якщо письмовий запит наданий не за затвердженою формою, міська рада має право відмовити в наданні інформації, про що дається обґрунтована відповідь заявникові протягом 5 робочих днів з дня реєстрації запиту.

3.4. У разі подання запиту в усній формі, спеціаліст виконавчого комітету міської ради, відповідальний за реєстрацію документів, оформляє запит на паперовому носії (згідно з затвердженими формами) зі слів заявника.

3.5. Після реєстрації запит розглядається міським головою, а вразі його відсутності, заступником міського голови.

3.6. Після розгляду керівництвом міської ради, запит передається на виконання посадовим особам виконавчого апарату міської ради, зазначеним у резолюції.

3.7. Відповідь на інформаційний запит підписується міським головою, реєструється в журналі вихідної кореспонденції і відправляється заявникові.

3.8. У разі, якщо міська рада не володіє запитуваною інформацією і не зобов`язана володіти нею відповідно до своїх повноважень, виконавець документа, зазначений у резолюції, готує за підписом міського голови лист на адресу власника інформації (якщо він відомий) і відповідь заявникові про переадресацію його запиту та відправляє їх не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати реєстрації запиту.

Якщо власник інформації невідомий, виконавець у вищезгаданий термін готує за підписом міського голови відповідь заявникові із зазначенням причин, за якими надати інформацію неможливо.

3.9. При зверненні особи з проханням надати виписку, копіювати, сканувати інформацію тощо, яка зберігається в міській раді, оформляється запит відповідно до затвердженої форми.

 

4. Оскарження дій (бездіяльності) посадових осіб

 

       4.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату міської ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником міському голові або до суду.

 

 

Додаток 1 до додатка

до розпорядження

міського голови

від 08.07.2011 р. №36

 

Форма для подання інформаційного запиту

                              від юридичних осіб.

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації Верхівцевська міська рада

Організація, юридична особа

 

 

 

ПІБ представника запитувача, посада

 

 

 

Загальний опис необхідної інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

Поштою

(зазначити поштову адресу)

 

 

 

Електронною поштою

(зазначити E-mail)

 

 

Підкреслити обрану категорію

Телефон для зв`язку

 

Дата запиту, особистий підпис

 

 

 

 

Форма для подання інформаційного запиту

                           від фізичних осіб.

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації Верхівцевська міська рада

ПІБ запитувача

 

 

 

Загальний опис необхідної інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

Поштою

(зазначити поштову адресу)

 

 

 

Електронною поштою

(зазначити E-mail)

 

 

Підкреслити обрану категорію

Телефон для зв`язку

 

Дата запиту, особистий підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма для подання інформаційного запиту

                                    від об`єднання громадян.

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації Верхівцевська міська рада

Найменування організації

 

 

 

Загальний опис необхідної інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

Поштою

(зазначити поштову адресу)

 

 

 

Електронною поштою

(зазначити E-mail)

 

 

Підкреслити обрану категорію

Телефон для зв`язку

 

Дата запиту, підпис

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь