Оголошується конкурс на зайняття вакантних посад фінансово-економічного відділу Верхівцевської міської ради

Дата: 06.01.2021 13:25
Кількість переглядів: 585

Відповідно до   ст. 10  Закону України « Про службу в органах місцевого самоврядування» Верхівцевська міська рада повідомляє про проведення конкурсу на  заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування фінансово-економічного відділу  Верхівцевської міської ради:

- начальника відділу - 1 шт.од.

- головного бухгалтера - 1 шт.од.

- спеціаліста 1 категорії - 2 шт.од.

           Основні кваліфікаційні  вимоги до кандидатів

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного (економічного/фінансового) професійного спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років - для кандидатів на посаду начальника відділу та не менше 3 років стажу роботи за спеціальністю для кандидатів на зайняття інших посад;
  • володіння державною мовою;
  • знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування та у сфері економіки, фінансів;
  • вільне користування комп’ютером  та основними програмними засобами: (АІС – місцеві бюджети, М.E.D.О.C., ІС-ПРО), в системі ПРОЗОРО, Е-data;
  • необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого  самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства у сфері бюджету та фінансів.

Термін подання документів –  30 днів з дня публікації оголошення на офіційному сайті міської ради, до 06.02.2021 року. Конкурс відбудеться 8 лютого 2021 року.

Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи :

  • Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • Заповнену Особову картку ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
  • Копії документів про освіту (з додатком), підвищення кваліфікації;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається на офіційному сайті НАЗК);
  • Копію паспорта;
  • Копію військового квітка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • Копію документа про загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) , або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою ( ст. 10 Закону України « Про забезпечення функціонування української мови як державної»).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).

Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за адресою: Верхівцевська міська рада, вул. Центральна, 75, м. Верхівцеве, Дніпропетровська область, 51660, тел. 095-7816777


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь