Оголошується конкурс на зайняття вакантних посад фінансово-економічного відділу Верхівцевської міської ради

Дата: 06.01.2021 13:25
Кількість переглядів: 621

Відповідно до   ст. 10  Закону України « Про службу в органах місцевого самоврядування» Верхівцевська міська рада повідомляє про проведення конкурсу на  заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування фінансово-економічного відділу  Верхівцевської міської ради:

- начальника відділу - 1 шт.од.

- головного бухгалтера - 1 шт.од.

- спеціаліста 1 категорії - 2 шт.од.

           Основні кваліфікаційні  вимоги до кандидатів

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного (економічного/фінансового) професійного спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років - для кандидатів на посаду начальника відділу та не менше 3 років стажу роботи за спеціальністю для кандидатів на зайняття інших посад;
  • володіння державною мовою;
  • знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування та у сфері економіки, фінансів;
  • вільне користування комп’ютером  та основними програмними засобами: (АІС – місцеві бюджети, М.E.D.О.C., ІС-ПРО), в системі ПРОЗОРО, Е-data;
  • необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого  самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства у сфері бюджету та фінансів.

Термін подання документів –  30 днів з дня публікації оголошення на офіційному сайті міської ради, до 06.02.2021 року. Конкурс відбудеться 8 лютого 2021 року.

Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи :

  • Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • Заповнену Особову картку ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
  • Копії документів про освіту (з додатком), підвищення кваліфікації;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається на офіційному сайті НАЗК);
  • Копію паспорта;
  • Копію військового квітка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • Копію документа про загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) , або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою ( ст. 10 Закону України « Про забезпечення функціонування української мови як державної»).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).

Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за адресою: Верхівцевська міська рада, вул. Центральна, 75, м. Верхівцеве, Дніпропетровська область, 51660, тел. 095-7816777


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь