Повідомлення про оголошення конкурсу

Дата: 16.03.2021 15:26
Кількість переглядів: 488

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Верхівцевська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування начальника відділу комунальної власності, земельних відносин та екологічних питань Верхівцевської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади

начальника відділу комунальної власності, земельних відносин та екологічних питань Верхівцевської міської ради

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування та у сферах управління комунальною власністю, земельних відносин, екології;
  • вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами;
  • необхідні професійні якості та знання ділової етики.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради такі документи:

 - заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

-   заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-   дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

-   копії документів про освіту (з додатками), підвищення кваліфікації;

-   копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа про загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою (ст. 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).

 

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).

Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за вищевказаною адресою: Верхівцевська міська рада, вул. Центральна, 75, м. Верхівцеве, Дніпропетровська область, 51660, тел. 095-7816777.

Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів, починаючи з дня публікації цього оголошення на офіційному веб-сайті Верхівцевської міської ради.

        Прийом заяв до 16 квітня 2021 року. Конкурс відбудеться 19 квітня 2021 року в приміщенні Верхівцевської міської ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь