Як дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Пенсійного Фонду України?

Дата: 27.09.2022 10:28
Кількість переглядів: 262

Вебпортал електронних послуг пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua.) – це унікальна можливість для кожного українця оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Електронні послуги надаються кожній особі індивідуально з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.

         Зареєструватися в особистому кабінеті на вебпорталі можливо за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія Підпис,  засобами інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID або за допомогою логіну та паролю, який можна отримати в сервісних центрах ПФУ.

                Також, отримати доступ до особистого кабінету та електронних сервісів Пенсійного фонду України можна у зручному форматі – з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів), завантаживши мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.

         Зареєструвавшись в особистому кабінеті можливо:

  • одержати доступ до наявних даних персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інших відомостей з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж);
  • контролювати сплату роботодавцем страхових внесків;
  • одержати доступ до наявних відомостей Електронної трудової книжки;
  • надати відомості про трудову діяльність;
  • одержати доступ до своїх листків непрацездатності та інших даних Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • одержати доступ до даних своєї електронної пенсійної справи;
  • подати заяву на призначення або перерахунок пенсії (без особистого візиту до Пенсійного фонду України);
  • подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
  • подати дані для внесення змін до пенсійної справи;
  • подати запит на підготовку паперових документів або завантажити електронний формат необхідних документів;
  • подати звернення (запит, пропозицію);
  • переглянути стан опрацювання своїх звернень до Пенсійного фонду України;
  • одержувати та переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України;
  •  розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії за допомогою сервісу “Пенсійний калькулятор”;
  •  здійснити попередній запис до фахівців Пенсійного фонду.

         Особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – зручний онлайн-сервіс, доступний кожному!

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь