Шановні мешканці громади! Долучайтеся до оновлення Реєстру Верхівцевської територіальної громади!
Реєстр громади — це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громадян в автоматизації процесів.
Мешканці, дані яких внесено в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати інші послуги, наприклад оформлення довідки про склад зареєстрованих осіб, житлових субсидій, тощо.
Для внесення Ваших даних до Реєстру, необхідно звернутися до відділу ЦНАП (м. Верхівцеве, вул. Центральна, 75) з відповідними документами усіх зареєстрованих у домогосподарстві осіб, а саме:
-
паспорт громадянина України;
-
документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
-
свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
-
правовстановлюючі документи на житло;
-
будинкова книга.
Додаткова інформація за телефоном: 0661767246.
Лише завдяки нашим спільним діям вдасться повністю наповнити та оновити Реєстр.
У Центрі надання адміністративних послуг кожен зможе отримати консультацію про перелік необхідних документів для внесення відомостей до РТГ та роз'яснення норм чинного законодавства.