Шановні мешканці громади! Зверніться до ЦНАПу. Внесіть або оновіть свої персональні дані в Реєстрі територіальної громади.
Одним з важливих завдань для Центру надання адміністративних послуг сьогодні є наповнення Реєстру територіальної громади актуальною інформацією. Це дасть можливість перевірити факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах нашої громади, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації за певною адресою.
Наприклад, для таких послуг:
- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв'язку з втратою;
- виплата пенсій, соціальних допомог, голосування на виборах;
- реєстрація в якості фізичної особи - підприємця;
- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.
Якщо дані про особу будуть внесені в Реєстр територіальної громади, при зверненні за отриманням вищезгаданих послуг, не потрібно буде подавати довідку про реєстрацію місця проживання особи, так як обмін цією інформацією відбуватиметься автоматично.
ВАЖЛИВО!!! Якщо ваші персональні дані вже внесені до Реєстру територіальної громади ви можете самостійно на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг "Дія" сформувати витяг про реєстрацію місця проживання.
Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі, жителю громади достатньо звернутись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Верхівцевської міської ради за адресою: м. Верхівцеве, вул. Центральна, 75 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00.
Для вашої зручності працюємо і в суботу з 08:00 до 12:00.