Шановні мешканці!
Прохаємо жителів Верхівцівської територіальної громади звернутися до Центру надання адміністративних послуг для внесення, уточнення та оновлення інформації в Реєстрі територіальної громади за адресою: м. Верхівцеве, вул. Центральна, 75, з оригіналами таких документів:
• паспорт громадянина України всіх зареєстрованих осіб в житловому будинку/квартирі;
• документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
• свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
• правовстановлюючі документи на житло;
• будинкова книга (за наявності).
Це необхідно для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на території нашої громади.
Після внесення відомостей, Ви отримаєте змогу формувати витяг з реєстру територіальної громади через портал Дія.
Витяг з реєстру територіальної громади (раніше Довідка про реєстрацію місця проживання) - це документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання особи. Він необхідний для отримання, наприклад, таких послуг:
- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв'язку з втратою;
- виплата пенсій, соціальних допомог, голосування на виборах;
- реєстрація в якості фізичної особи - підприємця;
- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.
Якщо дані про особу будуть внесені в РТГ, при зверненні до вказаних державних органів не потрібно буде подавати довідку про реєстрацію місця проживання особи, так як обмін цією інформацією відбуватиметься без залучення громадян.
Сподіваємося на ваше розуміння і співпрацю.