Ти як?
Гортаємо стрічку і відчуваємо безмежну вдячність усім, хто долучається до Всеукраїнської програми ментального здоров’я, хто підтримує, шерить інформацію та ділиться власним досвідом
Зокрема, вдячні брендам, які знаходять у собі сміливість чесно й на загал відповідати на питання «Ти як?» і нагадують, що всім нам буває «ніяк». Що це природно і що всі ми маємо розвивати навички стресостійкості, щоб уміти постояти за себе.
Дякуємо, що ви є. Дякуємо, що ви такі — справжні й відкриті. Що переймаєтеся і докладаєте зусиль, аби на питання «Ти як?» все частіше відповідали «Ти знаєш, я справді норм»
Наша подяка сьогодні летить до брендів Socar, «Фокстрот», Work.ua, «Укрзалізниця», «Кураж», Uklon, «Укрпошта», 1+1 Media, «ПриватБанк», «Нова пошта», Visa, АНЦ, «Пузата хата», «Фора», ДТЕК, «АТБ-маркет», KABANOSY, «Щедрий Дар», «Ощадбанк», Prom.ua, EPAM Ukraine, The Village Україна, L'Oréal, «Всі.Свої», «Планета Кіно», PUMPIDUP, Salateira, Fairmont Grand Hotel Kyiv, MEGOGO, Mastercard, KAN Development, «Моржо», Yakaboo, СЛУХ, Milk Bar, KIMS, GlobalLogic, EdEra, Asters, Woolkrafts, brabrabra, Kharkiv IT Cluster, Green country.
Далі буде