З початку року на гарячу лінію начальника ОВА надійшло майже 18 тис звернень

Дата: 27.05.2024 16:01
Кількість переглядів: 116

Мешканці області телефонували і залишали повідомлення на веб-порталі. Про це повідомили у Дніпропетровській обласній військовій адміністрації. 

Фото без опису

«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва. 

Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.

Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.

Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.

Джерело: https://adm.dp.gov.ua/news/tsohorich-na-hariachu-liniiu-nachalnyka-ova-nadiishlo-maizhe-18-tys-zvernen


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь