З початку року на гарячу лінію начальника ОВА надійшло майже 18 тис звернень

Дата: 27.05.2024 16:01
Кількість переглядів: 73

Мешканці області телефонували і залишали повідомлення на веб-порталі. Про це повідомили у Дніпропетровській обласній військовій адміністрації. 

Фото без опису

«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва. 

Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.

Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.

Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.

Джерело: https://adm.dp.gov.ua/news/tsohorich-na-hariachu-liniiu-nachalnyka-ova-nadiishlo-maizhe-18-tys-zvernen


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь