Як працює контакт центр 16-77?
Для оперативного інформування про надання медичної допомоги за Програмою медичних гарантій працює контакт-центр НСЗУ за номером 16-77.
Оператори відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 в робочі дні (у п’ятницю до 16:45). В інший час спрацьовує автовідповідач, який може надати відповіді на більшість питань.
Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:
- Перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.
- Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші?
- Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?
- Як отримати медичну допомогу людям, які переїхали в інші регіони через бойові дії?
- Яку допомогу надає найближча лікарня в межах Програми медичних гарантій?
- Куди звернутися, щоб отримати медичну послугу безоплатно?
- Як отримати “Доступні ліки”?
- Як і де отримати препарати інсуліну?
- У яких випадках потрібне направлення та як ним скористатись?
- Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою “Доступні ліки”.
Куди звертатися в інших випадках?
- Щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому потрібно телефонувати безпосередньо до закладу.
- Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайт https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров'я.
- Контакти сімейного лікаря з яким пацієнт має декларацію можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.
- Робота МСЕК — інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.
Медичні працівники та керівники медзакладів можуть дізнатися актуальну інформацію про партнерство з НСЗУ, зокрема, як оплачується медична допомога в умовах воєнного стану. Ця інформація буде також корисна для органів місцевої влади, які є власниками медзакладів.
Джерело: https://nszu.gov.ua/novini/yak-pracyuye-kontakt-centr-16-77-1450