Майже 51 тис. звернень надійшла на гарячу лінію начальника ОВА у 2024 році

Дата: 23.01.2025 13:35
Кількість переглядів: 37

За рік на гарячу лінію Дніпропетровської ОВА надійшла майже 51 тис звернень. Найпопулярніші запити – щодо соціального захисту, охорони здоров’я та комунального господарства. 

Фото без опису

Роботу гарячої лінії начальника ОВА забезпечує Регіональний контактний центр. Він же опрацьовує звернення, які надходять через Урядовий контактний центр.

«Загалом торік опрацювали майже 103 тис звернень. Регіональний контактний центр – простий та при цьому ефективний спосіб зв’язку між владою та мешканцями області. Оператори надають консультації та довідкову інформацію. За необхідності реєструють звернення та направляють до профільних підрозділів ОВА», – пояснив директор Регіонального контактного центру Павло Лупандін.

  • Номер гарячої лінії начальника ОВА: 0-800-505-600.
  • Урядова гаряча лінія: 15-45
  • Працюють 24/7 – без вихідних та у святкові дні.
  • Можна також залишити електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.

Джерело: https://adm.dp.gov.ua/news/maizhe-51-tys-zvernen-nadiishla-na-hariachu-liniiu-nachalnyka-ova-u-2024-rotsi


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь